Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي

pdfbomb

دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي 177 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي 177 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. كتاب درباره ي يك كافه ي مرموز در توكيو كه به مشتري هايش امكان سفر به گذشته را مي‌ دهد، اما با شرطي عجيب. اين داستان با تمركز بر احساسات، انتخاب‌ ها و پشيماني‌ هاي شخصيت‌ ها، مفاهيمي چون عشق، از دست دادن و فرصت‌ هاي از دست‌ رفته را به تصوير مي‌ كشد. با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

پيش از آنكه قهوه ات سرد شود pdf

كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
نقد كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
خريد كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
دانلود PDF بيش از آنكه قهوه ات سرد شود


خلاصه كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي :
اين كتاب در يك كافه ي كوچك و قديمي در توكيو روايت مي‌ شود. اين كافه ويژگي خاصي دارد: به مشتري هايش امكان سفر در زمان را مي‌ دهد، اما قوانين سختگيرانه‌ اي وجود دارد. مهم‌ ترين قانون اين است كه سفر در زمان تنها تا زماني امكان‌ پذير است كه قهوه‌ شان سرد نشده باشد. در اين داستان، چهار نفر از اين فرصت براي حل مسائل عاطفي و احساسي خود استفاده مي‌ كنند. هر كدام از اين شخصيت‌ ها به دليلي متفاوت به گذشته يا آينده سفر مي‌ كنند: ديدار با معشوقه‌ اي كه از او جدا شده‌ اند، صحبت با همسر در حال مرگ، دريافت پاسخ سوالات باقي‌ مانده، و يا ديدار با فرزندي كه هرگز نديده‌ اند. اين كتاب به مسائل عميق انساني مانند عشق، پشيماني، از دست دادن و پذيرش مي‌ پردازد و خواننده را به فكر درباره ي اهميت لحظات كوچك زندگي و انتخاب‌ هاي روزمره فرو مي‌ برد.

كتاب صوتي بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
دانلود كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
خريد كتاب بيش از آنكه قهوه ات سرد شود
دانلود رايگان PDF بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي
متن كامل بيش از آنكه قهوه ات سرد شود توشيكازو كاواگوچي


معرفي نويسنده
توشيكازو كاواگوچي، نويسنده و نمايشنامه‌ نويس ژاپني، با كتاب بيش از آنكه قهوه‌ ات سرد شود به شهرت جهاني رسيد. او ابتدا به عنوان نمايشنامه‌ نويس فعاليت مي‌ كرد و اين كتاب نيز بر اساس يكي از نمايشنامه‌ هاي او نوشته شده است. كاواگوچي در خلق داستان‌ هاي خود بر روي احساسات انساني و ارتباطات ميان شخصيت‌ ها تمركز دارد. با نوشتن بيش از آنكه قهوه‌ ات سرد شود، او موفق شد به يكي از پر فروش‌ ترين نويسندگان ژاپن تبديل شود و كتابش به زبان‌ هاي مختلف ترجمه شده و مورد استقبال خوانندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.

نقاط قوت كتاب
داستان‌ پردازي خلاقانه
ايده ي سفر در زمان با محدوديت‌ هاي خاص (مانند زمان قهوه) به شكلي نو آورانه و جذاب ارائه شده است كه داستان را از ديگر آثار اين ژانر متمايز مي‌ كند.

شخصيت‌ پردازي عميق
هر يك از شخصيت‌ ها با احساسات، پشيماني‌ ها و دغدغه‌ هاي خاص خود به تصوير كشيده شده‌ اند كه اين باعث ايجاد همدلي و ارتباط عاطفي قوي با خواننده مي‌ شود.

تأثير گذاري احساسي
كتاب با پرداختن به موضوعات احساسي مانند عشق، از دست دادن و پشيماني، به‌ طور عميق احساسات خواننده را درگير مي‌ كند و باعث مي‌ شود تا به تأمل در زندگي و روابط شخصي خود بپردازد.

فضا سازي خاص و مرموز
كافه ي كوچك و خاصي كه داستان در آن رخ مي‌ دهد، فضايي گرم و در عين حال اسرارآميز دارد كه خواننده را به دل داستان مي‌ كشاند.

پايان‌ بندي تأثيرگذار
هر داستان در كتاب با پايان‌ بندي مناسب و معناداري همراه است كه به خواننده حس رضايت و تفكر مي‌ دهد.

منبع : https://pdfbomb.com/product/before-coffee-gets-cold/


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/28 ساعت: ۱۴ توسط:pdfbomb :